söndag 2 september 2012

söndag ..

Gillar inte söndagar!
Älskling har åkt tillbaka till Norge igen å jag är all alone igen ..
Tur att han bara är borta 4 dagar nu iaf, mot två veckor som förut.
Det var verkligen outhärdligt!

Min mage mår skit fortfarande .. Tror t o m de blivit värre :/
I början på veckan mådde ja riktigt bra , men inte nu längre ..
Undra hur länge skiten ska sitta kvar?!
Vägde mig iaf å hade gått ner 2 små kilo under min sjukhusvistelse,
men ja är sugen på något heeela tiden, plus att ja inte kan röra mig speciellt mycket för då blir magen riktigt dålig,
så ja lär väl snart ha gått
upp det igen å mer därtill är ja rädd :(

Imorn ska jag ringa skolan å ändra min studieplan eftersom ja missar praktiken.
Kanske oxå måste sjukskriva mig så ja inte blir av med studielånet ..
Sen ska jag till doktorn oxå, förhoppningsvis få nå nya uppåtpiller
för den senaste perioden har varit ganska deppig :(
Håller tummarna. Orkar inte med detta just nu alltså ..

Vi har börjat renovera hallen i helgen oxå, de kommer bli sååå fint :)
Måste köpa lite mer grejjer nästa helg bara sen blir de full fart!
Längtar så tills de blir någorlunda färdigt!

Nu ska ja nog ta mig ett sömnpiller, vänta på att älskling ringer å sen
försöka sova .. HATAR att sova ensam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar