fredag 31 augusti 2012

Åh, jag är helt i extas alltså! :D
Jag å älskling har kollat resor idag och bestämt oss för att vi ska åka till Dubai i vår !! :D
Fy fasen så underbart. Vilket jäkla ställe alltså.
Kommer bli awsome , OM vi kommer dit.
Tror de är för bra för att vara sant så vi kommer väl störta på vägen dit misstänker jag ..
( JA, jag är livrädd för att flyga .. )
Men, ja tänker försöka bita ihop å sitta på de där jävla planet i typ 7 timmar ändå. För de här är nånting jag verkligen vill.

Det jobbiga blir bara att lämna Molly i två veckor :( Å jag då, som tänker föör mycket, känner att ja riskerar att aldrig mer få se henne, ifall nåt händer! Tänk om vi faktiskt skulle störta å inte kommer hem igen, så tror hon kanske att vi övergivit henne, eller att vi inte tycker om henne eller vill ha henne mer!? Nej fy. Sånt där är bara för jobbigt att tänka på. Jag måste försöka ta det som det kommer.. Sånt är jag sämst på, jag överanalyserar alltid allting! Är de nåt ja skulle ändra med mig själv så är det just det. Att inte tänka så mycket, att bara "go with the flow" lixom.. önskar jag kunde det !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar