tisdag 4 september 2012

Less!

Asså ja är så jävla less på alla som gnäller på hur jävla synd
de är om just Dom heela tiden. Alla som vill ha så jävla mycke
uppmärksamhet för att han/hon mår dåligt.
Alla har vi väl våra egna jobbiga liv att leva, vi alla har inte tid med
att tycka synd om er ..
Det är exakt de svar jag får när ja frågar nån, varför de är mer synd
om just "henne" än om mig, som varit "sjuk" mycket längre.
Bara för att ja inte gnäller varje dag på min Fb om hur värdelöst liv jag har
behöver väl inte de betyda att jag egentligen mår bättre ?
Nej, tvärtom tror jag. Den som gnäller mest, den mår bäst, så är det.
Så vill ni ha nån jävla uppmärksamhet, sluta gnäll på Fb å bloggar å allt
vafan de nu är, å visa de på annat sätt istället..
Gaah, måste bara få ur mig eländet ..
OCH , alla som oxå har de "perfekta" livet ni skyltar om, oxå på Fb å annat,
seriöst, tror ni att folk går på det? Att allt är guld å gröna skogar varje dag
för er? Haha nej, de är oxå bara ett sätt att få uppmärksamhet å försöka gömma
era problem bakom den fasaden. För att verka bättre än oss andra.
Kan inte alla bara vara normala å betee sig därefter oxå?
FAN va arg ja är på allt känner jag!
Men seriöst, ni alla kan typ lika gärna skriva
- Hallå, tyck synd om mig! 

3 kommentarer:

  1. Hej på dig!

    Hur är det med dig? Blir magen nå bättre? :)
    Kul att ni ska ut och resa! Vi är också lite sugna på att åka någonstans, dock har vi lite svårt att bestämma oss för vart vi vill åka då vi typ vill åka ÖVERALLT haha. Jag drömde btw att vi var hem och hälsade på er och då hade ni tydligen varit i Thailand :P (intressant info...)

    Men hela fb är ju bara FÖR patetiskt haha, det har jag tyckt hela tiden och det är en av anledningarna till att min mor skaffade fb mer än ett år innan mig ;)

    Puss på dig! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Jadu, magen blir sakta men säkert bättre, inte går de fort inte.. Hur är det me dig??
      Ja, ni får följa oss till Dubai då, inte så dyrt som man kan tro faktiskt :) De skulle väl vara nåt :D
      Hör av dig så fort du kommer hem igen <3 PUSS

      Radera
  2. Det är bara bra,lite stressigt i plugget bara.
    Just Dubai är väl inget remål som står med på vår lista över ställen vi vill åka till tyvärr, men annars hade det ju varit nice :D Eller så får ni följa med oss ;P

    Yes jag hör av mig, tror att jag eventuellt kommer hem en sväng i slutet av oktober :)
    Puss <3

    SvaraRadera