torsdag 9 februari 2012

Rödtott !


Jag har ju gått å blitt rödtott !
De syns dock inte så bra här, de ser
mest brunt ut, men de är de inte !
Ska färga de en gång till i helgen så de sitter lite längre, de är ju felet med att ha rött hår, de blir urtvättat såå fort :/ Men hur som helst, jag är skitnöjd ! Går å kollar mig i spegeln så fort jag hinner , ( ja trodde ju inte de skulle bli såhäär bra) tänker jag ;) Älskade underbara frisörsyster jag har <3









Bara 3 dagar kvar tills min andra hälft kommer hem igen :D
Äntligen ! 2 veckor är utan tvekan föööör länge att vara ifrån varann !

Idag har varit en riktig sumpdag ! Har inte gjort nåt vettigt alls.
Försökte nyss plugga lite, men nej, idag var inte en bra dag för det.
Så tur för mig att jag gjorde extra mycket igår ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar