lördag 11 februari 2012

Ensam lördag

Jaha, här sitter jag själv en lördagskväll ..
Kul liv man har när inte Ante är hemma .. De visar ju verkligen
hur beroende man är av varann, skrämmande ..
Men imorn kommer han äntligen hem iaf :D
Men, om ja tänker efter så har jag faktiskt haft saker för mig idag.
Jag å Fiia tog en promenix i skogen med molly :)
Sen åkte jag med mamma till blge å hälsade på syster milla,
och handlade lite.. Såna där tråkiga saker bara som diskborstar osv,
men iaf, jag har haft nåt för mig :)
Nu har jag beslutsångest ifall ja ska sätta mig vid tvn, eller,
om ja ska köra näsan i skolböckerna å göra lite nytta .. ? Hm ..
Aja , vi får la se va de blir !

1 kommentar:

  1. Kul att det går bra! :)
    Jodå det går bra, lite stressigt när man ska jobba massa också bara :/
    Ja jag ska klippa mig i borlänge, eller rättare sagt skulle... måste tydligen jobba så jag får lov att avboka min tid :( Så jag vet faktiskt inte när jag kommer hem, men snart hoppas jag :)

    Puss <3

    SvaraRadera