måndag 20 februari 2012

alone again ..

Blä, har fått feber mitt i stressveckan.
Har två st tentor. En i morgon, och en på onsdag.
Vet inte hur de här ska gå, jag är riktigt nervös :s
Jag minns inte ens hur länge sen det var jag gjorde ett prov
på något :o Aja, man får väl ta de som de är, bara att bita ihop
å göra sitt bästa, eller ? ..

Ante har åkt till Norway igen .. Börjar verkligen hata det här !
Det tar all min energi att gå å sakna å känna sig ensam hela tiden :(
"Sluta gnäll" tänker ni nu, för jag håller med om att jag är gnällig.
Men vafan , de är ju så tråkigt. Man vaknar ensam, man äter ensam,
man lägger sig igen, ensam. Det är inte så jag vill ha mina dagar !
Visst, han får mycke pengar å vi kan leva rena lyxlivet på bara hans lön,
å de är extra fint å mysigt när man väl träffas, men är det verkligen värt det?
Nej , inte när han är borta 2 veckor i rad. En vecka får han vara borta,
de vore lagom, men 2, nej fy !

Jäkligt trött är ja oxå på å leva i en enda röra.
Får väl ta tag i det själv om de ska hända nåt..
Ska fasen städa upp här och tapetsera å dona
så får han säga vad han vill när han kommer hem!


Ska lägga mig å se på lite tv å plugga in det sista inför imorn.
Jag vill så gärna bli godkänd !

3 kommentarer:

  1. Har man tentor på komvux nu för tiden? Eller pluggar du någon annan stans? Och ja jag är lite virrig haha :P

    Förstår att det är jobbigt att vara ifrån varandra så länge, det kan vara skönt att vara själv typ en dag eller så men det räcker fan sen blir det bara tråkigt och jobbigt.

    Hoppas tentorna gick bra! :)

    Puss <3

    SvaraRadera
  2. Haha ja det har jag... :P
    Ok får gå in och kolla där så :P

    SvaraRadera
  3. haha ok, nej det är väl typ samma sak :P. Men är det i mockfjärd du pluggar?

    Jag vet inte när jag kommer hem, jag har så jävla fullt upp :( eller ja det är väl bra egentligen. Men som det ser ut nu så blir det inte förrän till påsk för då är jag ledig från jobb i en hel vecka :D och antagligen från plugget några dagar också.

    Förstår att det är tråkigt :( Då håller jag tummarna för att han får ett nytt jobb så snart som möjligt :)

    Puss <3

    SvaraRadera