måndag 2 januari 2012

Varning för känsliga !












Hur fan kan nåt sånt här få hända ? VA ?
Va fan är de för fel på samhället ?
Några ungdomar har här stoppat en smällare
i munnen på den stackars hunden ! En smällare !
Fatta så jävla ont det måste ha gjort .
Det gör ont i varenda liten del av mitt hjärta å själ
när jag ser eller hör något om djur som blir behandlade
såhär ! Skulle jag se någon göra nåt sånt här ,
så skulle jag .. ja vågar inte ens säga vad ja skulle göra .
Ungarna skulle önska att dom inte levde !
Många säger att de ska vara dödsstraff på sånt här ,
men jag måste säga att jag tycker det är för lindrigt !
Dom skulle torteras nåt så in i h*vete innan dom så
småningom dog .
Hur kan man göra så mot ett djur ?
En individ som inte kan försvara sig alls ,
å även OM den nu skulle försvara sig så blir den
ändå avlivad för att hunden gjort fel som "attackerat" .
Men människan som gör detta då ? Va ?
Nej , de finns inga ord som kan beskriva min besvikelse på samhället .

SLUTA med raketer/smällare på högtider
så slipper djuren lida !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar