söndag 1 januari 2012

Shark Night

Fick se filmen ikväll iaf :D
Inte så bra som jag hade förväntat mig ,
men ändå helt okej . Allt med hajar i är okej .
T o m dokumentärer ;)
De jobbigaste var dock att det var en hund med
i filmen som man fick lov att tycka synd om :(
Hatar verkligen att se djur lida även om de
bara är på film ! Speciellt hundar !

Ante ligger å sover bredvid mig .
Själv tog ja mig en powernap på eftermiddan
så jag är inte ett dugg trött :/
Men lär väl försöka sova snart ändå .
Finns inte så mycket annat att göra så här dags :p ...

Förhoppningsvis får ja träffa Fiia imorn :)
Annars är de rätt tomt på planer ..
Längtar tills de blir riktig vardag igen ,
då ska ja åka å köpa mig en ny mobil :D
Å massa skolsaker . Iiiiih , är rätt nervös
inför skolstarten , men ser oxå verkligen
fram emot det , speciellt studielånet på 9000 ;)
Moahaha !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar