tisdag 10 januari 2012

köket

Älskling har donat i det blivande köket idag .
Jag tycker de är väldigt tråkigt när han bara
jobbar hela tiden , både borta och när han är
hemma . Men de måste väl vara så ett tag antar
jag om nåt ska bli klart . Han är så duktig min karl <3
Gör allting själv, ber aldrig om hjälp å kräver ingenting
från nån nånsin ! Han är bäst ! <3
Iaf så har de hänt lite grejjer idag så man ser att det
går framåt med renoveringen :) Skåpen är så gott som
färdiga , fattas bara lite hyllor å skåpluckor .
Bänkskivorna är på plats å snart ugnen å spishällen oxå :)
Ante ska gipsa väggarna imorn sen kan vi börja tapetsera
å måla , de roligaste :) Längtar såå tills det är helt färdigt !

1 kommentar:

  1. nej det var inte så farligt, inte värre än en vanlig undersökning. Jag hade hört värsta skräckhistorierna innan att dom typ skulle knipsa av en del av murran och att det skulle göra skitont haha
    Nej, jag kollade efter dig också men det var inte en själ där förutom jag och mamma. Jag vet inte exakt men jag ska försöka komma hem senast i mars när lillebror fyller år :)
    Du har inga planer på att komma till stockholm då? :P
    Hur går skolan btw? :)

    Puss

    SvaraRadera