söndag 11 mars 2012

Igen å igen ..

Åter en gång har Ante åkt till Norge för att jobba i 2 veckor.
Igår grät jag å bad honom stanna hemma, jag vill verkligen inte
vara ensam två hela veckor.. Samtidigt kände jag mig så patetisk ,
som en liten unge som gråter för att få som hon vill, tänk om han uppfattar
mig så ? Det var verkligen inte därför jag grät, kunde liksom inte hjälpa det.
Ångest fick jag ! Därför grät jag. Ångest över ensamheten ..

Nåja , jag har ju pluggning att underhålla mig med på dagarna..
Underhålla ? Yeah right. SKIT TRÅKIGT är de ju att sitta med näsan i
böcker och framför datorn en hel dag. Speciellt nu på våren när solen
lyser å man blir glad, då vill man ju vara ute å suga i sig all energi.
Men nej, böckerna ropar .. suck ..

3 kommentarer:

  1. Du kan ju sitta ute i solen och läsa om du inte behöver datorn hela tiden...

    Det går nog kanonbra dessa två veckor ska du se!
    Plugga på!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tyvärr behöver jag datorn nästan hela tiden ..
      Ja, de går väl, men de är inte så roligt inte,
      men bara att bita ihop :)

      Radera
  2. Precis, du kan ju sitta ute och plugga :)

    SvaraRadera